simonsmamma

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Ny vecka

Av Sandra - 3 maj 2010 06:33

Var ett tag sen man skrev något här nu, men inte mycket har hänt här hemma ändå.. Håller på packa inför flytten som nu bara är 8 dagar bort =D Har väll inte heller varit nå kanonväder ute på ett tag...Undra jag när värmen kommer..

Valborg spenderade jag och Markus bortbjuden på middag.. Blev bjuden på mycket god mat och trevligt hade vi.. Simon sov hos moster sin eftersom vi ville inte förstöra hans sovrutiner. Var lite jobbigt att lämna han då man visste man skulle komma hem senare på kvällen utan honom, och sova utan han med.. Vaknade flera gånger under natten så blev inte precis nån super sömn man fick.. Men Simon hade varit så snäll så. Sovit hela natten och ätit som han ska =)


 

 
 
maria

maria

17 maj 2010 14:59

Hej! Har ni flyttat in ännu? känns allt bra? Vi tänkte ta och hälsa på sussie nån da framöver kan vi ju kika in hos er me, funderar på att kanske övernatta där också när vi slutat detta jobb :) så man kan hinna ses lite granna.

http://nylandeer.bloggplatsen.se

 
anna

anna

18 maj 2010 22:51

hon lär nog läsa kommenteraen, ska säga till henne imorrn :)
Va roligt att ni flyttat in å tråkigt att de är som ett bomnedslag just nu :P hehe men de blir nog jätte fint snart.
Ja vill med komma å sova nån gång :D tihi ja å maria får ta en tripp å sova över, vi blir ju som ändå arbetslösa nu :P Skulle ju va jätte mysigt, vi tar med oss astmamedicinerna =)
Skulle ju som va kul å träffa er mera lixom :)
Hare så bra.. Kram

http://annanylander.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria nylander

19 maj 2010 07:53

hej hej! hehe läste kommentaren innan hon sa nåt :p har tagit bort min blogg, kände att man bara skrev tråkiga saker och sen kommer man nog inte blogga lika mkt nu i sommar, men vem vet, kanske öppnar en ny framöver när jag ha lite mer ork, just nu känns mkt lite halvjobbigt med jobb och så. men vi få se vad som händer framöver. men absolut det skulle va jättekul att hälsa på, tänkte man kan ju åka dit nån dag sen kan man ju vara där 2-3 dagar så man hinner hitta på litegrann. om du och sussie står ut med en :p tänkte man kan ta det när vi slutat jobba då har man ju all tid i världen, är ju bara 1½ vecka kvar nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 30 mars 2012 17:04

Idag jobbade man sista dagen på bagarstugan innan praktiken börjar, syftet med praktiken är till en början att jag vill ha större chanser till att få jobb. Så det är de jag tänker satsa på. Har nu gått hemma deltid en tid och är måttligt less på dett...

Av Sandra - 19 mars 2012 10:36

Allt starta i början på förra veckan då Simon började få lite smått hosta, tänkte inte så mycket på de, mer än att de var lite förkylning. Gick på dagis som vanligt.. På torsdagen då jag hämtade Simon på dagis fick jag höra att han inte ätit lunch, h...

Av Sandra - 4 mars 2012 13:07

Igår var Simon på kalas hon sin kusin Albin, som fyller 8 år idag. Så klart var temat Super Mario! Här kommer lite bilder från igår..                 ...

Av Sandra - 22 februari 2012 19:28

Idag börja dagen med jobb, efter det blev det att lämna Simon på dagis. Åkte till syrran en stund för att sedan tag sig till Birsta för en lite shoppingrunda och handla mat. Då Simon hade ett presentkort på stadium så for jag dit och kikade på regn...

Av Sandra - 15 februari 2012 10:22


Igår fick jag detta av sötaste Markus:    

Ovido - Quiz & Flashcards