simonsmamma

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Sandra - 30 mars 2012 17:04

Idag jobbade man sista dagen på bagarstugan innan praktiken börjar, syftet med praktiken är till en början att jag vill ha större chanser till att få jobb. Så det är de jag tänker satsa på. Har nu gått hemma deltid en tid och är måttligt less på detta. Hur mycket jag än älskar min son så skall de bli skönt att komma hemifrån och umgås lite med vuxna på egen hand, även om det betyder jobb hela dagen.

Om man återvänder till bagarstugan återstår att se om man får jobb där jag skall praktisera och om chefen vill ha mig tillbaka eller inte.

Annars hemma är allt bra, Simon och vi andra är friska. Riktigt skönt!!

Tog årets första cykeltur igår. Vi köpte en cykelstol till Simon, så vi invigde den då vi skulle på dagis. Kändes att man inte cyklat på ett tag, låren var måttligt otränade! Lite mer cykling och man orkar mer sen!


Nä, nuvärma lite mat!! Ching!

Ovido - Quiz & Flashcards